Športom ku kráse

Všetky túžime byť krásne, však? Nie len vnútorne, ale aj zvonku. Pri podčiarkovaní svojej osobitosti využívame rôzne produkty a rôzne značky, ako napríklad obľúbenú značku Oriflame. Hľadáme kvalitu, pretože sa o svoje telo chceme dobre postarať. Vonkajšia krása však nezahŕňa iba dekoratívnu kozmetiku, ale aj celé telo. Nemusíme byť proporcionálne dokonalé, dôležité je športom a zdravým životným štýlom udržiavať svoje fyzické zdravie.

FOTO 1

Rôzne problémy, spojené so zlou životosprávou sa zvyknú rozrastať. A ovplyvňuje to i našu psychickú pohodu. Je dobré nájsť si popri práci a starostlivosti o rodinu čas aj na nejakú športovú aktivitu. Nielenže sa budete cítiť lepšie vo svojom tele, ale budete i menej unavené a energickejšie či usmievavejšie. A úsmev je tiež najkrajším doplnkom ženy, no nie je to tak?

Preto by ste určite mali vedieť o akcii, ktorá čaká práve na vás. Ide o projekt Justwoman, ktorý harmonicky spája rôzne športy ako je beh, yoga, padlleboard… Môžete sa prísť odreagovať, naplniť pozitívnou energiou a trochu sa zabaviť so sprievodným programom. Aj Oriflame príde so skvelými produktmi. Vo svojom stánku privítajú každého s úsmevom. Určite sa naučíte niečo nové, postarajú sa o vás skvelí tréneri a odchádzať budete s výbornou náladou.

FOTO 2

Pripravili sme pre vás aj rozhovor s Oriflame. Môžete sa tak o tejto značke dozvedieť viac.

Aká je stručná charakteristika vašej firmy?

V roku 1967, v Štokholme, založili Oriflame dvaja bratia, Robert a Jonas Af Jochnickovci a ich priateľ Bengt Hellsten. Rozhodli sa začať svoj vlastný biznis a ísť za svojím snom.

Oriflame narástol do najväčšej európskej spoločnosti krásy s priamym predajom s viac ako 3 miliónmi kozmetických poradcov na celom svete a ročným obratom približne 1,5 miliardy Eur.  

Od vzniku v roku 1967 robí Oriflame všetko pre blaho ľudí a životného prostredia. Oriflame používa prírodné zložky a nikdy netestuje výrobky na zvieratách. Vďaka pevnému záväzku voči životnému prostrediu a spoločenstvám, v ktorých pôsobí, Oriflame zahájil mnohé iniciatívy na redukciu jeho dopadu na prostredie. The Oriflame Foundation je iniciatíva zameraná na podpru žien a detí v núdzi.

Po takmer 50 rokoch skúseností a úspechov zostáva Oriflame oddaný poslaniu pomáhať ľuďom meniť sny na skutočnosť.

Vieme že vaša firma prešla nedávnou zmenou v oblasti marketingu, chcete aby bol Oriflame vnímaný ako luxus, ktorý si môže dovoliť každý ? Odkiaľ je táto idea?

Oriflame ponúka vysokokvalitné produkty, len málo ľudí o tom vie. Tento rok sme sa rozhodli investovať oveľa viac prostriedkov do externej, online komunikácie a práve preto sme vyvinuli nový koncept, aby sme zákazníkom priblížili, že sme značka, ktorá je crazy sexy cool!

Čo všetko dokážete klientom ponúknuť?

Oriflame ponúka v podstate 3 v 1, pretože ponúka vysokokvalitné produkty, či už sa bavíme o dekoratívnej kozmetike, pleťovej, telovej, vlasovej kozmetike, alebo vôňach a wellness produktoch. Tým pádom zabezpečujem krásu zvonka aj krásu zvnútra. Ale to nie je všetko. Prostredníctvom 40 000 aktívnych kozmetických poradkýň vieme zákazníkom ponúknuť aj kompletné poradenstvo v starostlivosti o svoju pleť, resp. zdravie.

Na čo sa chcete v budúcnosti zamerať?

Široké portfólio našich produktov bude samozrejmosťou aj v budúcnosti a Oriflame sa chce stať číslom 1 na trhu priameho predaja.

Oriflame sa ako celosvetová firma zapája do rôznych projektov vrátane Slovenska(Farebné nemocnice) sú to väčšinou projekty ktoré sa venujú chorým deťom a ich mamám, prečo ste sa rozhodli tento krát zapojiť do JustWoman?

Just woman v prvom rade nie je charitatívny projekt, ale je to projekt, ktorý má veľmi blízko k ženám s túžbou zdravo žiť. A to je aj dôvod, prečo sme sa rozhodli pre spoluprácu. Radi pomáhame ľuďom riešiť ich problémy aj čo sa týka zdravého životného štýlu.

FOTO 3

Ako vnímate podobné projekty, majú pre vás význam?

Majú pre nás veľký význam. Oriflame sa prostredníctvom týchto projektov tiež dostáva do povedomia zákazníkov. Priamo na podujatí budú môcť vyskúšať rôzne skvelé produkty z radu Welness, o ktorých ich aj podrobne informujeme.

Aké vidíte prepojenie medzi týmto podujatím a vašou značkou?

Viď odpoveď vyššie.

Oriflame produkty sú primárne zamerané na ženy, myslíte si, že ženy sa vplyvom spoločnosti začínajú o seba viac starať?

Oriflame na trhu pôsobí už skoro 25 rokov, pričom ja sama k Oriflame patrím už 13 rokov. Neustále nám pribúdajú spokojné zákazníčky, ale aj poradkyne – preto si myslím, že pokrok v tejto oblasti je celkom viditeľný.

V čom vidíte úspech vašej značky?

Naša značka je značkou atraktívnou a vyhľadávanou. Je pôvodom zo Švédska, ktoré je symbolom vysokej kvality produktov. Značka ponúka širokú paletu výrobkov, takže každá žena si u nás nájde to, čo potrebuje.  

A čo vy, ako trávite svoj voľný čas?

Voľný čas popri namáhavej práce je veľmi dôležitým aspektom pre každú ženu. Aj ja si svoj veľmi strážim a trávim ho hlavne s rodinou, dbám však na to, aby som si nejakú tú hodinku našla aj sama pre seba. Práve vtedy sa venujem športu.

Máte čas popri práci venovať sa aj športovým aktivitám, ak áno, aký šport preferujete?

Áno, pred štyrmi rokmi som začala behávať, z behu sa teším dodnes. Pri dvoch malých deťoch síce nie je vždy toľko času, ale aj tak sa to dá zvládnuť. Rada využívam 2x za týždeň aj posilňovňu, telo si to vyžaduje.

Zúčastníte sa spolu s nami na Justwoman?

Áno, akcie sa zúčastním s veľkou radosťou. Akcia Farbám neujdeš mala veľký úspech, takže to očakávame aj pri tejto akcii Justwoman. Tešíme sa aj na všetkých ľudí, ktorým ukážeme svoje výrobky.